Prémium szolgáltatási szint

Ha az alapszintű csomagoknál egy kicsivel többre vágyik, Önnek is van megoldásunk. A prémium szolgáltatási szintet azoknak a cégeknek találtuk ki, akik finomhangolni szeretnék a Symbol Sky szolgáltatásukat. Egy magasabb szolgáltatási szintet (nem szoftver változatot) választhatnak.

A magasabb Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA) az alábbi többletszolgáltatásokat nyújta. Mindezt a cégnek, a felhasználók számától függetlenül, havidíjas többlet szolgáltatásként.

Symbol Ügyvitel Sky
  • Hűségidőtől függetlenül
    6.400 Ft + ÁFA / cég / hó

Amennyiben ezt a magasabb szolgáltatási szintet (SLA) szeretné használni, azt az előfizetés megkötésekor vagy a későbbiekben bármikor jelezheti.

  • Garantált sávszélesség

    a felhasználószám szerint a sávszélességre garanciát vállalunk

  • Négyszeres tárhely

    az adatbázis és a dokumentumok számára az alap szolgáltatási szintben foglalt tárhely négyszeresét veheti igénybe

  • Egyben lekérdezhető sorok száma magasabb

    2000 adatsor helyett 10000 adatsor kérdezhető le egy lekérdezésben

  • Felhasználónként két belépés

    különböző IP címekről, párhuzamosan léphet be a felhasználóival. Az irodai számítógépe nem fogja kiléptetni, ha az ügyfelénél, a laptopját kinyitva elkezdi használni a rendszert.

  • Rendszer hozzáférés korlátozása

    a hét napjaira és napszakokra vonatkozóan lehet korlátozni a rendszerhez való hozzáférést, például csak hétköznap 8-17h-ig

  • Fix IP

    rendszer hozzáférés korlátozása fix IP címek hozzárendelésével

  • Biztonsági mentés automatikus feltöltés

    az Ön által biztosított FTP tárhelyen is elhelyezzük a biztonsági mentést, hogy Ön is lássa, valóban elkészült